helgen.

ja idag har jag inte bloggat något, men motivationen har saknats lite.
först och främst vill jag tillägna en tanke till Engla & Pernillas familj och nära och kära.
Det som hänt är hemskt, men det är skönt att det är uppklarat iallafall.

Åter till gårdagen, det var personalfest och det var ganska lyckat. Jag hade iallafall trevligt!
Först bowling på bowlaget och sedan middag på tavernan, vidare till Platina där vi inte blev kvar speciellt länge pga. löjlig personal ( inget jag tänker dra upp här ) . Jag , Johanna och Sandra gick till firman och satt där och snackade massa osv. Mötte sedan upp Robban och avslutade kvällen på Max innan bussen gick hem. Hade en trevlig kväll trots allt.

imorgon är det jobb, och jag ska färskjoura (!) 10-19, så det blir fullt upp . på tisdag blir det 8-20 jobb och sedan på onsdag är det halkbana för mig och mickis. ska bli så jäkla kul!

på fredag åker jag till borås också, och det känns faktiskt också skönt, har saknat det lite :)
nu måste jag sova om jag ska orka med att gå upp imorgon.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0