idag

idag har jag haft det lite segt . satt i kassan på jobbet och det var ganska segt eftersom jag vant mig vid att jobba på andra ställen. var lugnt idag med , antagligen i kombo med nya butiken och det underbara vädret .

innan jobbet fixade jag iallafall ett nytt pass, köpte lite nya strumpor (extremt tråkigt) och även en ny väska! =) .
bilder kommer nog senare!

pratade med andreas, chefen alltså, och fick arbetsskor och ska även fixa lite andra saker, men de får jag ta med honom eller monica på tisdag då jag jobbar nästa gång .
nu ska jag lägga in lite skön musik på mobilen och sen packa ihop det sista och sova .
imorgon blir det en tidig dag, tror jag åker 06.50 från Uppsala .

so long!

Kommentarer
Postat av: Cheri

Have fun!

2008-04-18 @ 18:06:21
URL: http://cherrylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0