Jobb, Bert Karlsson & OTH

underbar dag idag. har vart fint väder och jag har fått lön. kan knappast bli bättre?
jag & emelie träffades en kortis på stan, och hann shoppa lite. införskaffade mig bl.a. L'oreáls mineralpuder/foundation. :) . sen jobba jag fram till 8, och sitter nu hemma .
kollade på berg flyttar in med mamma och bert karlsson är typ en av de coolaste människorna som finns. en så ärlig och rättfram människa som han är, sådana borde det finnas fler av!

imorgon så blir det jobb 7-16 och sedan ska jag träffa emelie och susanne m.fl. kameran åker nog med iallafall . jag har ju lovat att jag ska bli bättre på de där med att ta kort så får väl börja försöka bli det :-)

nu ska jag duscha sen ska jag kolla lite one tree hill, fick min säsong 2 box idag . wheei!
natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0