Jobbet =)

idag är jag trött igen. imorse var det jobb klockan 7, första timmarna på frukten, vilket börjar gå bra och det börjar sitta lite nu vad det är som gäller och vad man ska göra och så. mycket skönt! var i mejeri med Anna på eftermiddagen och även det gick bra, och börjar sätta sig . så länge man vet vad man ska göra så är det ganska lätt och det bara rullar på :) och när jag imorse stod och packade upp frukt&grönt så kommer Josephine i Willys kläder, det visar sig att hon ska börja jobba på nya. Blev väldigt förvånad över att jag kände igen någon av alla . haha

efter jobbet så blev det en sväng på stan, köpte busskort och lånade faktiskt 2 böcker också. duktiga annika!

ikväll ska jag enbart ta det lugnt, vila, läsa, och sova. imorgon är det lyxdag. jobbar kväll (hur lyx det nu är, men jag får iallafall sovmorgon) . ska ha körlektion 13.40 , sedan börja jobba 15 , kassa till 16, sedan gå dubbelt med färskjouren till 18 och lära mig, för att sedan åter sitta i kassan till 21 igen. Snacka rörigt (; men kul, jag gillar det här med att lära sig mycket, även om det blir kaos i skallen så är det extremt kul att känna att man kan det sen. hjälp, vad stolt jag kommer vara över mig själv!

nu måste jag gå och ta något att dricka, något man glömmer av när man jobbar så som jag gjort idag är att dricka vatten! jag som annars pimplar i min hur många liter som helst.
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: linda

de ska bli skönt och börja plugga igen om jag nu kommer in. :)

2008-04-09 @ 22:56:59
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Elina

duktiga du ;-D

2008-04-10 @ 12:35:08
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0