Loka likes Asia

har badat men är fortfarande trött . inte för att jag väntat mig att bli piggare men.
sitter och pratar med A och försöker se om det finns nått att göra på valborg. det finns de ju såklart men har inget direkt bestämt.

har testat 2 nya saker idag, 2 av de nya loka smakerna . Loka likes Asia, Himalaya high och den som smakar hallon . riktigt goda båda två! något för er att testa!

nu ska jag gå och hämta posten som mamma uppenbarligen inte hämtat idag. haha .
imorrn kommer förhoppningsvis min oth box också, då är min kväll räddad ska jag säga. jobbar ioch för sig sent och börjar 7 på lördag morgon men ändå :)

nu måste jag gå o hämta posten.
sen ska jag kolla efterlyst, Hasse Aro är en av de bästa tv-profilerna som finns .

hejs så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0