överflödig tid.

efter ytterligare några avsnitt av one tree hill sitter jag här igen, och jag är helt trött. att bara jobba 4 timmar tar mer kraft än man tror , speciellt när det är golv som gäller och jag lyckas ta en av de typ jobbigaste pallarna. men jag hann sluta vid 12 som sagt och hann även med lite speedshopping i stan, en grå sån fodralklänning från Gina och ett svart linne, även det från Gina. kände att de behövdes lite nytt i garderoben. vilket jag egentligen kanske inte gör, men det känns iallafall bra att handla lite nytt (:

ikväll ska jag bara ta det lugnt. funderar på ansiktsmask, ett varmt bad och bara relaxa, får se hur det blir med den saken. en sak är säker iallafall och det är att jag ska ta det lugnt bara. inte göra något speciellt ansträngande eller så.
och jag ska nog inte tillbringa så mycket tid här vid datorn, för den gör ju inte direkt så att jag känner mig piggare. sen så är det nog just det att jag är hemma, är inte van vid att bara vara hemma på kvällarna, antingen jobbar jag eller så är jag iväg på annat håll, så på ett sätt så är det ingen större vits för mig att ta det lugnt för att försöka vila ut, jag blir bara seg och trött av det.

nu ska jag iallafall lägga mig i ett bad tror jag, inte för att jag kommer bli piggare, men ändå
med ett par ögon som knappt kan hålla sig öppna så avslutar jag här, innan jag somnar.
hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0