såhär på kvällskvisten.

så kände jag ändå för att skriva ett litet inlägg :) . jag är trött ,men har druckit lite te, och de blir iallafall jag lite piggare av (:

sitter och lyssnar på musik och har fått någon noja på en del låtar. har riktigt fastnat för dem, många av dem är från one tree hill och har därför lite extra feeling. men det är ändå riktigt bra.
en sångerska som jag verkligen tipsar er om att spana in är Kate Voegele. Hon är riktigt bra! Låtar som "Wish you were" och "Its only life" är riktigt bra!

lyssnar även lite sheryl crow, även hon riktigt duktig på att sjunga, och michelle featherstone :) . Coffee and cigarettes är en låt jag varmt rekommenderar .

nu ikväll ska jag lägga mig i sängen och bara vila, slå på något okej på tvn (det kommer säkert bli oth) och bara vila och slappa.

jag saknar även min A idag, väldigt mycket. Vet även att jag inte kan prata med honom på typ hela kvällen imorgon =( skit!

 
image45


I would bring the sun when the rain falls down
Stop the world from spinning around
To be close to you, to be close to you
I would if I could




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0