underbara musik

idag har jag inte gjort mycket alls . eller jo, en konstruktiv sak, jag hjälpte mamma med att köra in ved . massa cred till mig för det. haha

i övrigt så har jag kollat på tv, såg filmen djävulen bär prada, och jag har väl inget direkt att säga om den, en okej film som man vet redan innan den börjat hur den ska sluta.

sitter och lyssnar på massa musik nu, funderar på att dra ihop en skiva för det finns så mycket bra just nu.
Gavin DeGraw är den enda jag säger, han är grymt bra.
Kate Voegele är också sjukt duktig.
även Matt White :) ska lägga upp lite youtubeklipp så ni får höra ! :)



Matt White - Wait for love




Kate Voegele - Wish you were

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0