Emma, Mias dotter & nya jeans

Fredag och jag jobbar ett sånt jobbigt pass idag. Det är inte jobbigt med att det är långt eller så (för att jobba långa pass är inga problem) Problemet är att det är så kort, och att det känns ganska meningslöst.
Sen är jag iallafall ledig resterande del av helgen så att jag ska bara njuta :) . På måndag kommer det även en lön, dock inte så saftig iochmed semester, men ändå :-)

Jag är på jakt efter jeans, snygga jeans. Har kollat lite på stayhard där det finns massa riktigt snygga, men jag gillar egentligen inte att beställa. Jag vill kunna prova dem också, innan jag köper dem. Får kolla runt lite och se om jag hittar något spännande!

Annars läste jag ut andra boken idag, Emma, Mias dotter, av Maria Eriksson. (uppföljaren på Gömda, Asyl & Mias hemlighet) En lika läsvärd bok som de andra i "serien" och man blir så förundrad över att det verkligen är saker som hänt på riktigt. Iallafall är det en bok jag varmt rekommenderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0