En liten resumé är jag väl skyldig iallafall

Tänkte nu att jag skulle ge er en liten resumé över hur mina nästan 2 veckor nere i väst har varit.

Dagen innan jag åkte ner så tog jag ju som bekant körkort. Så det var en glad Annika som hoppade på tåget för att åka ner. Första dagen där var hur bra som helst, vi var bara hemma, kollade på film, åt gott och tog igen förlorad tid. En perfekt hemmakväll, med andra ord.

Vad har vi mer hunnit med.. Jo, en galet rolig utekväll som började med förfest hos Elisabeth, och slutade på Harrys. Riktigt roligt var det.
Dagen därpå så åkte jag, Andreas och Elisabeth till Liseberg. Åkte lite roliga karuseller och vann en stor kexchoklad ;)

Annars så bar det av ner mot kusten helgen där. En vecka (nästan) har spenderats nere i Glommen, Falkenberg. Vi har spelat golf (inte jag men de andra), kollat OS, vart på marknad (där många såg ut som de var på permission någonstans ifrån) och jag har även besökt Ullared för första gången. Det var ett mycket positivt besök, och jag handlade massa roliga saker. Bilder på detta kommer komma upp allteftersom.

Sista kvällen så åt vi ute, på Solsidan i Glommen, och igår, lördagmorgon så satte vi oss i bilen för att fara hemåt Borås igen. Klockan 2 gick tåget, och det var med både glädje och lite sorg man åkte iväg. Tråkigt nog kunde inte A följa med mig hem, eftersom han bl.a. har golftävling idag. ( och jag håller alla tummar & tår. )

      

Harrys utgången, Elisabeth, Sebbe & Anton lyckades på något sätt undvika fotograferna.
Cred till er! Det skulle jag också velat lyckats med!

  


Igår kväll var det kräftskiva hos Lundbergs. Jag hade inte med mig kameran, jag var helt enkelt trött och glömde den.
Men Emelie tog bilder så att det kommer komma upp lite :)
Blir hemma idag, har kollat lite bilar på nätet och har kanske en på g ;) . Mer än så säger jag inte.
Nu kommer farmor & farfar hit, blir nog lite mer skrivet senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0