FEL PÅ MOBILEN!

Hemma och trött. Fick jobba över lite, men det blev inte mer än en halvtimme.
Imorgon är jag ledig och då ska jag vara ledig. Måste nog in till stan och lämna in min mobil bara. Jäkla skitgrejer som inte kan funka. Har någon någongång varit med om att det inte går att ringa från telefon? Samtalet kopplas typ inte upp? Vad är felet? Jag blir knäpp.

Idag var vi ju som sagt på Thun's. Införskaffade mig massa trevliga saker:



Tåstrumpor (bara för att jag inte ägt några var jag tvungen o testa ;) )
Strumpor (tråkigt att köpa men ack så nödvändigt
Bok, ska tydligen vara bra?



hittade även ett par skor, lite off-season kanske, men de är söta :)

imorgon är jag ledig. vad ska jag göra då?
vad ska ni göra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0