Fixa håret

Nu är jag hemma återigen. Har köpt med mig hårfärg hem, tänkte att jag skulle fixa håret, men det får nog bli imorgon, tror jag. Eller om jag kanske orkar det ikväll. Har jag riktig otur så kommer färgen knappt synas, eftersom det inte fanns så mycket att välja på.

Jag saknar min A. Jag vill ha honom här nu. Och jag vill att allt ska lösa sig inför hösten, för justnu känns allting extremt hopplöst och det känns som vi kommer stå kvar på samma punkt jämt. Någon jag INTE vill. Jag vill ju ha honom här, jämt jämt jämt :)

Nu ska jag sminka av mig ( fult uttryck men jag säger så. ) och sen ska jag nog ta itu med håret ändå .
Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0