Inte långt kvar..

Jag blev hemma ikväll ändå. Det får bli utgång nästa helg istället, då jag inte jobbar :)
Kvällen har istället varit lugn hemma, pappa fyller år idag, och det har firats med smörgåstårta och tårta. Så jag kan väl inte direkt klaga.

Imorgon ska jag åka med mamma in till stan på förmiddagen och kolla lite grejer, och sedan ner på stan och träffa emelie. ska bli trevligt :) får se om kameran hänger med kanske. Jag har ju lovat att jag ska bli bättre på att ta bilder så.

Nu ska jag snart gå och lägga mig under mitt varma täcke, och kolla på lite tv eller film innan jag går och lägger mig.
Och ni, kom ihåg, att 1september så börjar OTH igen, säsong 6, för er som följer via USA alltså. Jag längtar något så enormt.



åh, längtar!

Kommentarer
Postat av: linda

jag längtar också, som fan! :)

vad tror du kommer hända?

vem ringer han?

2008-08-28 @ 19:23:59
URL: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0