Torsdag

Godmorgon! Eller egentligen är det inte godmorgon då jag har varit vaken i några timmar.
Min förkylning har blivit värre! Helt illa! Halsontet är borta i och för sig, men förkylningen sitter i tråkigt nog.

idag är det jobb som väntar, halv 4 till 8. tar bilen in för första gången ;) . innan jobbet tänkte jag även handla lite, var ett tag sen jag var i stan så får se vad de har fått in för skoj. Blir antaligen till gränby då eftersom jag inte känner för att betala multum i parkering.
Vad ska ni göra idag? Vädret är ju faktiskt jättetråkigt!

Min kära mamma kom med en toppenidé idag. Eftersom jag inte har använt mitt presentkort som jag fick från jobbet i julklapp (400 på Willys) så ska jag nog göra det idag. Hela veckan är det 20% på massa köksvaror och eftersom jag inte äger så mycket sånt så tänkte jag att det var dags att göra de. Så ikväll får vi se vad jag kommer hem med :-)

imorgon är det utgång, och jag är faktiskt riktigt sugen på de :)
Men nu ska jag ta mig ett bad tror jag, eller iallafall duscha.
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0