Underbara klänningar

Jag är egentligen ingen klänningsmänniska, och de gånger som mina vänner sett mig i klänning kan räknas på ena handens fingrar. Men jag har faktiskt hittat lite fina klänningar som jag trots allt är lite sugen på att beställa. Men eftersom de antagligen inte kommer användas så flitigt så nöjer jag mig nog med att bara titta.

     
       


Samtliga klänningarna är från stylebystars och visst är de helt underbart fina?
Men som sagt så är jag ingen klänningsmänniska, så jag hoppar nog i att beställa dem, iallafall justnu..
Känns mer aktuellt att inhandla lite till höstgarderoben, även fast det känns så mycket tråkigare

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ååååh va fina!!:D Ge mig!:)

2008-08-26 @ 15:04:01
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0