God jul!

God jul på er! Jag har sovit ut ordentligt och känner mig ruggigt utvilad
fick även tag på både Anka och Malin idag, känns bra!

Vad ska ni hitta idag? Ska ni vara hemma eller är det massa släkt och så?
Själv ska jag bara vara hemma med familjen , vilket är skönt. Fast saknar ändå lite det här med att vara många, som vi var när vi var små, träffades hela släkten, alla kusiner o allting. Det var supermysigt.

Nu ska jag ta och slå in julklapparna, som jag verkligen inte orkade igår, och sedan ska jag ta en varm dusch och göra mig lite klar. Även fast man ska vara hemma bara så är det väl kul att piffa upp sig litegrann.
Imorgon blir det utgång, det är något som är givet iallafall. vet inte var, när och knappt med vilka, det är iallafall jag & Anka. Hoppas även att träffa Caroline och Camilla. och sen blir de kanske lite annat folk, får se, men det blir kul.
även lite jobb imorgon, men det kommer vara lugnt =) . it feels good. ska ni ut imorgon?

Men jag får se om jag uppdaterar lite senare kanske.
God Jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0