Julfestbilderna

Jag har dragit på mig världens förkylning. Usch.
någon som har någon bra kur som verkligen fungerar?

Jag hinner verkligen inte bli sjuk nu, då det är hur mycket som helst att göra på jobbet, jag jobbar förutom imorgon konstant fram till julafton, då jag är ledig, och sen en hel del i mellandagarna också. Full rulle hela tiden =)

imorgon då jag är ledig ska jag träffa emelie, ska fika eller luncha eller så, vad hon nu bestämmer sig för :P .
ska nog även handla klart de sista julklapparna, eftersom de kommer bli tajt annars.

det gäller förresten att inte lida av klaustrofobi på mitt jobb justnu, för chark och mejeri är tokfulla med allt vad sill, julskinka och julmat heter. det går knappt att gå in i dem. haha! tänkte att jag skulle lägga upp några bilder från personalfesten, eftersom jag inte tog några själv så tänkte jag låna några av Camilla, hoppas det är ok ;)

                            

Det är verkligen dösvårt att åkterskapa en feststämning på bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0