Ledig imorgon.

Första dagen på nästan 2 veckor, och jag ska sova. jag ska sova riktigt gott =) och inte gå upp förräns jag vaknar till liv ordentligt, inga väckarklockor alls eller något sånt jobbigt.

imorgon är det alltså även dags för julfesten med jobbet. på grund av avbokningar osv så blev tomtegalan i stockholm inställd och istället hamnar vi likt Kungsgatan på Flurran. Det blir även lite förfest hos Maeve, så först av allt ska jag dit.
ska bli trevligt =) .

och på söndag är det alltså dags för även mig att fylla år. så det blir kalas och mat och tårta. Smarrigt. Mitt i allt detta ska jag också försöka hinna in och beställa litegrann. Just för att jag inte vågade göra det idag Man har ju ingen aning om hur varken lördag eller söndag kommer att se ut. Men söndag eftermiddag ska det nog gå bra.

Nu ska jag sova .
Ladda för imorrn :)
Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0