skor & bälten

Jag är hur trött som helst idag. Alltså verkligen värre än vanligt. Tror till och med katten som ligger med huvudet nergrävt i överkastet är piggare än mig.

Jobbet gick kanon idag, jag & Mia hann med massa saker och kände oss hur nöjda som helst! =)
Efter jobbet var det race ner på stan och försöka hitta lite julklappar och andra nödvändigheter . Hittade inget på stan så det blev Gränby istället. Kom hem med kläder till mig själv, julklappar till mamma och jenny och lite sminktillbehör . Kändes kul att komma hem med massa påsar.
Men 2 saker stör mig. Jag har letat igenom hela stan efter ett midjebälte med något guldspänne eller guldekor på. Det finns INGENTING. Samma sak med skor. Vill ha några snygga till lördag, antingen pumps eller stövlar med halvlånga skaft men icke. finns ingenting. ska åka ut till skopunkten imorgon tänkte jag. där brukar det finnas något.
eller har ni kanske några tips?
 
Imorgon är det 7-16 igen, så jag borde verkligen försöka sova. Och sova gott, det kommer jag att göra, det lovar jag.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0