Ett gott nytt

Ja då var det dags för ett nytt år. 2008 har nått sitt slut och jag kan med ärlighet säga att jag inte riktigt vet var det har tagit vägen. Det är svårt att tänka sig att det snart är ett år sedan som jag, emelie och lina skulle inte och boka turkietresan.

Annars så har en hel del hänt under året. jag gick från att sitta som extra i kassan på kvällar, till att bli först ostansvarig för att sedan ta över merjeiet. vilket inte låter som så mycket, men det är det. Snart växer jag nog in i den rollen iallfall ;)

I somras så åkte vi ett gäng till Alanya, Turkiet, som var min första resa utomlands (tro det eller ej) under sommaren hann jag även med att vara i borås, falkenberg och ta mitt körkort. jag köpte min bil, och jag har så smått börjat kolla på lägenheter.

Nu till 2009, som jag hoppas blir ett bra år, är det tänkt att jag iallafall ska kunna flytta hemifrån.
vad som sen händer får vi se.

detta är nog mitt sista inlägg för detta året, så tänkte bara passa på att önska er alla ett gott nytt år.
ska ni hitta på något idag? Själv ska jag ha en toppendag!
kramar i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0