26 månader

jaja då är det en ny vecka på intågande. och det kommer vara en vecka full av jobb.
jobbar varje dag utom tisdag och då har jag redan planer ändå för vad jag ska göra.
men det är värt det, lätt, eftersom jag ändå inte har några speciella planer, och det är ju faktiskt bättre att tjäna ihop pengar än att göra av med dem (;

åker bussen vid 1 till stan idag för att jobba till 8 sen, får jobbigt nog åka bussen hem sen.

annars så har jag faktiskt inte så mycket mer att berätta om veckan. jag och älskade har varit tillsammans i 26 månader ( 2 år och 2 månader med andra ord) och det är väl kanske inte en sån big deal. Men när man ändå tänker på det antal timmar vi rest för att träffa varanndra så känns det som en ganska stor deal att man orkat ändå. ska jag vara ärlig så hoppas jag faktiskt på att andreas kan flytta hit till hösten, så att jag kan få ha honom på "normalt" avstånd, istället för alla de milen vi vant oss med att ha. ibland behöver man helt enkelt lite omväxling i livet.

ska städa ordning lite i rummet nu, sen är de dags att fara till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Word!

2008-02-25 @ 16:21:55
URL: http://aamelief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0