alla hjärtans dag.

och idag har jag ordnat 2 saker på min att göra lista .
jag har varit på IKEA, köpte vinglas, och kollade på en massa saker, bl.a. ett vitrinskåp i glas som va asfräscht!
och på sängstomme & soffa.

sedan så har jag köpt nya byxor, hittade ett par på vero moda, ett par svarta , helt ok!
och på duka fyndade jag också, köpte äntligen min karaff! nu har jag nästan hela serien! :)

image86    image87


i övrigt så blir det nog en lugn dag, har ju inget direkt att fira alla hjärtans dag med. eftersom mitt hjärta som sagt är borta =( .
imorgon väntas återigen jobb, samma i helgen.

skriver kanske lite mer senare.
Ha en topp alla hjärtans dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0