borås och finsittning

sitter i borås nu, ledsen för att jag inte skrev något i går men det fanns helt enkelt inte tid för det. gårdagen var fullt upp, åkte ner hit på morgonen och sen när jag var nere vid lunch så var det handling och hem och fixa sig iordning för middag på högskolan. innan så var det förfest hos micke på knalleland. jag, andy, micke, paula, petter och kristoffer om jag inte glömt någon nu. det var trevligt ! gick ner till middagen vid 7tiden. det var även trevligt där , dock så kände jag inte så mycket folk, eller snarare jag kände nästan ingen, vilket kan göra att man känner sig lite obekväm i bland, men som man säger "det blir inte roligare än vad man gör det till" .
kvällen slutade iallafall på kårpuben med massa studenter. en helt okej kväll.

idag så har det varit lugnt. andreas ska iväg på något med skolan sen så jag får väl sitta här hemma . pratar dock lite med per på msn och det kanske går o hitta på nått. vem vet.?

nu ska roa mig med annat. här kan jag inte sitta och tycka synd om mig själv. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0