funderingar och tankar

jag har tråkigt. jag är inte van vid att vara hemma på kvällarna, eftersom jag jobbar inom handel så innebär det ofta att jag jobbar kväll liksom. men idag slutade jag tidigt och visserligen var det skönt, men ändå ovant.

väntar på att one tree hill avsnittet skall bli klart så att jag kan se det snart. veckans höjdpunkt typ..
pratade med susanne och kanske ska åka till henne imorgon efter jobbet, ta det lugnt bara o så :) .

funderar på att börja skriva någonstans på riktigt, då inte på min blogg. för här vill jag verkligen inte lägga ut mitt liv helt sådär. det finns saker man inte vill skriva offentligt. saker man bara vill skriva för att skriva av sig, och jag är iallafall inte den personen som känner mig bekväm med att skriva det i bloggen. Alla de som skriver på sin blogg på heltid, gör de så? eller har de också gränser för vad de skriver ut? vad tror ni och vad anser ni själva om vad man kan och inte kan skriva i sin blogg?

ikväll blir det nog att titta på efterlyst.
nu orkar jag inte skriva mer här .
hejs

Kommentarer
Postat av: Amelie

Skriv dagbok, det gör jag! (Haha)

2008-02-29 @ 19:12:37
URL: http://aamelief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0