jobb idag.

idag är det dags att jobba igen.
jag jobbar dock bara i 4 timmar så det känns nästan smått ovärt.  Är så pass van vid att jobba långa pass så när jag väl jobbar vill jag jobba iaf 6 timmar eller något. det blir både mer pengar och det känns inte som man gått dit och vänder bara.

annars så ska jag in till stan lite innan tror jag har lite saker som jag ska kolla upp.
älskling ringde igår kväll precis innan jag skulle gå och lägga mig och god, I miss him! Kom hem nu istället! Det är megalångt till lördag!!

jag är dessutom jätteförkyld, vaknade imorse av att jag hade jätteont i hela munnen, jag skojar inte det gjorde verkligen jätteont! gick upp tog en ipren och försökte somna om, och det gick ju bra. men nu verkar iallafall tabletten i några timmar så jag får väl ta en till i förebyggande syfte innan jag börjar jobba sen.

30 second to Mars - The kill <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0