kväll

idag har jag jobbat. bara 4 timmar och det kändes lite ovärt faktiskt. vill hellre ha långa pass.
fick skjuts hem av pappa och nu har jag tittat på one tree hill <3 . älskar den serien.

imorgon är jag ledig, så jag slipper sitta i kassan när alla köper blommor och chokladaskar.
mamma och jag ska nog åka till ikea och gränby imorgon, kolla runt och shoppa lite :)

jag saknar andreas, mycket! men bara några få dagar kvar till han kommer hem.
har även sett att läsarna på bloggen ökat, vilket är väldigt roligt! (:

i helgen ser det ut att bli fullt upp. ska jobba hela helgen, och sen så måste jag prata med amelie osv.
och snart fyller även Lina år, och då blir de party!

annars så finns det en hel del som ska göras, så jag gör en copy av amelies blogg. en att göra lista:
[  ]   ta körkort
[  ]   spara pengar till o köpa lägenhet
[  ]   åka till ikea
[  ]   köpa nya byxor
[  ]   betala alanya resan
[  ]   handla lite nytt inför vår/sommar
[  ]   köpa nya skor
[  ]   börja träna
[  ]   rensa min garderob och ev. sälja en del
[  ]   köpa en liten söt bil
[  ]   städa upp i mitt rum
[  ]   sätta in alla mina foton i album
[  ]   kolla upp om jag ska plugga någon kurs i höst (i annat fall om jag ska ordna kårleg)
    - sen så har jag en hel del annat som jag vet att jag måste göra. men att skriva ner allt skulle ta år och dagar.

nej nu är det annat o göra.
ciaooo

Kommentarer
Postat av: Amelie

Det är skitbra med sånna där listor! Alla borde ha sånna på bloggen :D
Jag jobbar från 13 till halv 10 imorgon i blommorna! Kom förbi mig då, så kan vi prata lite om lördag! :)

2008-02-13 @ 22:37:46
URL: http://aamelief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0