snart helg

idag är jag slut, och då menar jag allvarligt helt slut i hela kroppen.
även fast jag bara jobbade ett vanligt pass så tog de på krafterna.
började jobba halv 9, åkte med pappa in till stan och tog en promenad från stan till jobbet.
sen va de bara jobba o slita fram tills klockan 5, då pappa åkte hem från jobbet så jag fick skjuts hem också :)

ikväll ska jag kolla på one tree hill bara, ta de lugnt.
tänkte att jag skulle få sovmorgon imorgon, men icke. tandläkarn 9,10. vilken lycka..

har fått hur mycket pass som helst de närmsta veckorna!! :) hur glad som helst! =)
sen så har jag lagt in min semester också =D . wii !
nej nu är de dags o göra nått annat.
ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0