utgång(?) & ny jacka på g.

Helgen närmar sig, och jag är faktiskt lite sugen på en utgång känner jag,
det finns knappt några ställen att gå till , men det skulle vara kul att gå ut.
Får se vad som väntas på lördag! (: och vad alla andra känner för? :)

ikväll ska jag mysa ner mig i soffan och titta på the Holiday som följde med Aftonbladet idag .
en bra film, riktig alla hjärtans dag feeling på den (: 

imorgon ska jag nog införskaffa mig jackan på Vero Moda ändå. tror jag. (:
ska kolla carlings bara om de har någon snygg (:
har någon tips på någon annanstans i stan som de finns snygga jackor?

annars så, imorgon kväll jobbar jag till 8, likaså på lördag, fast då slutar jag halv 6.
Blir nog uppmött på jobbet tror jag, måste bestämma lite mer :)

blev en del bloggande idag.
men jag känner att ambitionen finns idag =)



Kommentarer
Postat av: Amelie

Carlings skinnjackor är suveräääna! Älskar min!

2008-02-14 @ 22:11:24
URL: http://aamelief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0