always you.

fredag och helg igen. veckan har rullat på i bra takt ändå.
har jobbat 2 dagar nu och ska jobba hela helgen nu också.
blev imorse väckt av min underbara pojkvän, finns det något bättre sätt att bli väckt på? (förutom att sova ut och vakna själv, vill säga?)

köpte biljett tills Borås nu också, den 1e åker jag ner och hem den 4e.

har kollat massa one tree hill på senaste tiden som ni vet.
jag har nu sett slutet på säsong 4 och början på säsong 5, vilket betyder att jag ligger ungefär 6 avsnitt före er som följer det på tv . känns bra eftersom jag aldrig har möjlighet att se de på tv, glömmer av de eller så jobbar jag eller så. men nu väntar jag med spänning tills nästa onsdag då nästa avsnitt kommer upp. :)

Amber pacific är förresten ett band som jag starkt rekommenderar. riktigt bra är dom!

idag är det som sagt jobb som väntar, och nu måste jag göra iordning lite mat och så, för att sedan åka.
hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0