lördag igen.

jag skrev världens längsta blogg inlägg igår och så fuckade sig datorn och allt försvann. som ni kanske förstår så försvann även min motivation till att skriva ett nytt då. så jag gör ett tappert försök idag istället.

inget jobb idag, och det känns ganska skönt. har inga andra planer direkt...
får se vad som händer liksom :)

i övrigt så händer inte så mycket i mitt liv, jag jobbar, jobbar, umgås med folk och så. jag har inget jullov eftersom jag inte går i skolan längre och borde känna mig vuxen, men gör inte riktigt det ;) .

något jag vet är iallafall att jag vill flytta hemifrån. jag vill ha en lägenhet, en 2a helst, ganska stor, fräsch och med inte alltför hög hyra. egentligen vill jag köpa en men hyra går också bra. perfekt läge för mig skulle vara typ salabacke, gränby, löten eller liknande. jag är å andra sidan öppen för alla olika delar av stan, alla delar med cykel/gångavstånd till stan. jag vill inte direkt bosätta mig så att man är beroende av buss. så har någon en lägenhet till övers, eller bara har något tips så är jag väldigt intresserad av att veta :) . kanske åker på visning imorgon, vet inte riktigt, men är faktiskt lite sugen :)

på onsdag så åker vi även till borås, jag ska bli mer aktiv med kameran har jag kommit på. det är något jag sagt varje gång jag åkt ner och jag har aldrig tagit några riktiga bilder. nu när jag har en mobil som det förhoppningsvis går att ta bra bilder med också så ska vi väl se till att det kommer lite roligare bilder än vanligt iallafall. men jag lovar inget, det är säkrast så..

och till en annan sak, vi har ju pratat om att resa, jag är sjukt på och vill bara boka och hallt klart nu! image90
vet dock inte vilka som vill åka med?
vill ingen så kan jag alltid dra med andy men vill åka med en massa vänner också :) .
alanya, ayia napa, rhodos, jag vill bara åka iväg en vecka eller så i sommar! vem e på? ;)

dags att äta lunch nu.
hejs!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Grekland, hm, vet inte, men låter toppen! Tell me the plans? vilken ö?vilken people? :)

Jag är säkert på! Även fast i sommar så är Grekland alltid supervarmt bättre lite senare tror jag (:

2008-01-07 @ 18:30:19
URL: http://forattjagfinns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0