Lördag!

lördag idag, o jag måste medge att det finns lite helgkänsla iallafall! :)
jag har jobbat slappt pass idag bara 10-15. det är sjukt mycket att göra, men det är kul! :)  jag gillar när det finns o göra, tiden går fortare då.

ikväll blir det alltså utgång, ska iväg o käka hos emelie snart och sen så bär väl kvällen vidare ut nere i stan.
är ledig imorgon och det känns väl ganska bra, får se om jag är inte är för sliten så kanske jag till och med kan jobba om de frågar mig ; )

jaja, nu är det dags att göra sig klar och sedan åka .
om en timme så är jag välkommen hos fröken lundberg :P
med hopp om en kul kväll
ciaos!

Kommentarer
Postat av: linda

vi kanske ses då!

2008-01-26 @ 16:28:28
URL: http://tabortallaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0