Resetips!

snart så åker jag andylove till Borås i några dagar, under tiden där så vet jag iallafall att en utgång och ett kalas väntar. det blir nog en myskväll med bio också tror jag. all my love to you<3

och nu verkar det vara lite folk som är sugna på resa i sommar, jag är sjukt på!
sitter och spanar runt på diverse ställen osv och jag tror det kan bli sjukt kul!

imorgon är det körlektion & jobb .
körkortet är på god väg det också.
sjukt bra!

jag har verkligen inget att klaga på i livet nu känns de som,
jag har pengar, ett jobb, en underbar pojkvän & en toppenfamilj, jag är frisk & kry och jag är nöjd med mig själv.
could it be any better?

har ingen lust att skriva mer nu känner jag
har viktigare saker för mig för tillfället.

juste, angående resa, jag är intresserad av tips av alla dess slag. vart ska man åka, bo , gå ut osv.
var har ni varit och solat, festat,badat och shoppat?
har ni varit nöjda eller missnöjda?
Jag är jättenyfiken. Lämna en kommentar och berätta vad just Du tycker :)

image82



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo dom gör ju det och det jobbiga är att man ändå kollar fast man redan sett det för det är lika roligt :P

2008-01-07 @ 22:29:46
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Karin

tackar! du är välkommen tillbaka

2008-01-08 @ 10:27:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sabine

Det är så skönt att inte ha något att klaga på gällande sitt liv :)
Då kan man koncentrera sig på alla skitproblem som egentligen inte betyder så mkt :)

2008-01-08 @ 21:01:19
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0