Uppsala.

då var jag hemma igen. efter en dags resa så är jag åter i uppsala.
även om jag tycker mycket om borås och att vara bortrest så är det alltid hemma som är bäst.
för iallafall än så länge så är det Uppsala som är hemma för mig, och jag trivs väldigt väldigt bra med det (:
vad tycker ni, är det borta bra men hemma bäst? Eller föredrar ni att vara bortresta?

jag åkte vid halv 9 imorse, åkte med bus4you, vilket är något jag starkt rekommenderar ! hur sköna bussar som helst, och mycket mycket bättre än swebus.

annars då, det var ett tag sedan jag skrev, sedan dess så har jag kollat när grabbarna spelar fotboll i hedared. jag har ätit på restaurang för att fira Carina. En utgång har jag hunnit med, men massa trevligt folk, och vi har även haft kalas för Carina igår.

det har varit fullt upp och det är ändå ingenting emot vad som väntar. nu väntar körlektion imorgon och sedan 6 dagars jobb. snart kommer även nästa lön.

den 1 ska jag ner igen, och då är det tydligen dags för ih att ha finmiddag så det är väl det som väntar då. sedan åker andy till alperna i en vecka och vad jag kommer att sakna =( kommer jobba ihjäl mig under veckan där eller något för att hålla mig sysselsatt.

något annat som jag roat mig med under dagarna är att kolla lite one tree hill, och nu är jag faktiskt före tvn (: mycket mycket bra! =) jag är galen i serien !

nu har jag lite annat att stå här hemma, det var ju trots allt några dagar sen jag var här.
see ya !

Kommentarer
Postat av: Amelie

Så du vet; Jag har en ny blogg!

2008-01-15 @ 20:00:44
URL: http://aamelief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0