Efter en låång dag

Idag har det varit fullt upp. Jag som skulle jobbat till 16, fick jobba över lite för att jag är så fruktansvärt snäll, så det blev ett 11timmarspass idag. De sista timmarna var sjukt soft iallafall =) .

Har köpt nya skor, fått min nya kamera och spelat guitar hero hela kvällen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig, för imorgon så är det en ny dag, med jobb 7-13 och sedan ska jag sola innan jag åker hem och börjar packa (som det ser ut nu iallafall, man kan aldrig veta) .

Mycket som händer justnu..

Jag ska testa min kamera lite och så sen.
Nu kommer de nog komma upp mycket mer bilder, eftersom kameran är mycket bättre :D
Men godnatt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0