Inte en lugn stund

Aldrig en lugn stund om dagarna. skönt nog! älskar att hålla igång hela tiden, är det inte jobb så är det annat som står på schemat. It's wonderful!

Idag har också varit en sådan underbar dag, allt gick perfekt och det var bara hur kul som helst! Ser fram emot helgen nu, med jobb och så =) . Ska bli riktigt kul, och så blir det så otroligt skönt att vara ledig en dag på måndag sen.

Turkiet närmar sig också med stormsteg, jag längtar så mycket. Ska snart ta fram väskan och ställa den i rummet tänkte jag.
Letar också efter ett par snygga pumps någonstans, har kommit på att jag vill ha sådana nu, tror jag iallfall. Frågan är om mina fötter klarar dem..? Sedan så har jag hittat världens finaste klänning, dock är det rosa (vilket inte är min favvofärg) och sedan så är jag inte direkt klänningsmänniskan no.1 heller.



 från stylebystars, söt va?


Idag blir det nog också lugnt ikväll. Skönt att ta de lugnt då när man har fullt upp hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0