jag har gjort något dumt

Något väldigt dumt .
Duktiga Annika tänkte ta sig för att vaxa benen med sånt veet-vax som man kan köpa. Men när jag gjort det, kom jag på att jag inte hade några såna servetter som man har för att ta bort vaxresterna med kvar, så nu har jag försökt på alla sätt och vis att få bort det här äckliga kladdet. men det GÅR INTE.
Så nu vill jag ha tips från er :P Hjälp mig :P haha!

Jobb imorgon igen, 7-16. dock inte själv. Anna börjar samtidigt så vi är 2 hela dagen. känns väldigt nice.
Ska tydligen ut och köra ikväll nu ..
inte direkt så att jag känner för det men.

Kommentarer
Postat av: Fiaah

2008-07-10 @ 19:45:29
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0