Längtar

Ikväll har det verkligen varit lugnt. Jag har varit hemma, tittat på Grease som visades på TV4 Film, och sen har jag tagit mig ett varmt bad. Har tänkt att gå och lägga mig snart, men har först lovat att ordna en sak åt mamma som jag sitter och tar itu med just nu.

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker heller, och jag måste verkligen erkänna att paniken inte har infunnit sig än. Jag brukar alltid ha världens resfeber hur länge som helst innan, men den har inte kommit än. Jag är inte ens speciellt stressad, eller jo det är jag... jag ljög, jag är sjukt stressad för jag har inte ens börjat packa än, och jag vet inte hur mycket och vad jag ska packa. Egentligen är det inte så svårt, några kjolar, shorts och linnen och alla hygiengrejer, men man ska ju alltid göra det svårare än vad det är. Såklart.

Nu funderar jag på att kolla lite OTH eller något, tror inte det är något SATC ikväll så då får det bli mitt kära OTH. Jag längtar verkligen till säsong 6 börjar, för jag har ju sett hela säsong 5, vilket ni som följt det på tv inte har ;) muahah!





Längtar

Kommentarer
Postat av: linda

jag vill med ha nästa säsong, längtar som fan!

2008-07-11 @ 22:56:56
URL: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0