fullt upp runt midsommar

sjukt att läsarna sjunker så fort man inte skriver lite ihärdigt som annars. De senaste dagarna har jag haft fullt upp med att fira midsommar m.m så jag har inte haft möjlighet att skriva . p.g.a. ett missförstånd på jobbet så blir det inget jobb idag heller, eftersom de satt in 2 st på samma tid, och eftersom jag har andy här så tänkte jag att jag kunde vara ledig då.

midsommar då, vi träffades först hemma hos lundbergs och käkade lunch och snapsade. Trevligt som satan! Sedan  på eftermiddagen så drog vi oss till Knivsta och Jocke för lite kalas. var mycket mycket trevligt, bilder kommer komma upp när jag orkar. Medans jag kommer ihåg det så ska jag även köpa ett nytt minneskort till min kamera :-) får nog bli ett sånt istället för en helt ny, såvida inte mamma och pappa vill köpa min gamla :-) ska kolla det med dem (:

igår så var det lugnt, vi vaknade på morgonen, emelie och jag gick och handlade lite, och åt världens godaste glass ;) . på kvällen blev de middag hos mormor och se när Ryssland slog ut Holland (vilken match btw!)  idag är det också lugnt, Andy kollar på Formel 1 och jag funderar på om jag ska se någon film elle så. Har förresten sett Sex & the city filmen nu, sjukt bra! Nu är det fikadags, vad gör ni andra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0