Jag skyller allt på...

jag har varit extremt dåligt på att blogga på senaste, och jag skyller allt på jobbet och A ;) . När jag inte jobbar så umgås jag ju med honom så då blir det inte tid till att blogga.

Idag har det varit en sån dag man vill glömma bort på jobbet. Ni vet den dagen då allt känns bra när man kommer dit, alldeles för bra, man ligger alldeles för bra i tid och har hunnit med allt. Då händer det, grejer kommer fel och man ska ringa till massa ställen och det kommer varor och allt får inte plats osv. Det är då man bara vill sjunka igenom jorden just för att inget går ens väg. Egentligen så var det inte så mycket grejer som kom, men jag är inte speciellt van vid att sköta en hel avdelning själv så när det kommer typ 6 pall med enbart ost & mejeri så blir man ganska stressad. Men Anna kom in lite tidigare och allt gick bra. :) tror nog jag stressade upp mig lite för mycket, men det löste sig till slut ju.

Vid 1tiden slutade jag och gick ner på stan och träffade min söta. Vi åt lunch och gick en runda på stan för att leta lite kläder på rean. Jag tycker dock att det inte var en så bra rea, mycket skit och så. Det kan även vara så att jag inte visste vad jag skulle ha för kläder så därför hittade jag inget. Till slut köpte jag en hoodtröja iallafall, en ljusgul på Stadium, massa mysig!



mys!

Nu ska jag och Andreas ut och gå litegrann, det blåser inte lika kallt längre så då vågar jag mig ut (;

Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbet är en bra bortförklaring :P.

2008-06-26 @ 20:39:57
URL: http://lortgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0