lediga dagen

Min lediga dag idag, och gud så skönt det är!! Dock fick jag ingen riktig sovmorgon utan klockan 11 var jag inne i stan och klippte mig. Sedan blev de en sväng nere på stan, köpte 1 kjol, 1 par shorts, 1 linne och lite smått & gott på H&M . De tog ett tag, men när det var klart så samlade jag mod och gick upp till vaccinationsbyrån och tog min vaccinationsspruta inför resan. Det är inte så att jag är rädd för sprutor, men jag gillar dem inte.. Som tur är så gick det bra och den kändes knappt, så nu är jag vaccinerad och klar =) .  bilder på mina inköp kommer nog senare :)

Ikväll är det avslutning för Jenny, hon slutar 9an.. svårt att fatta, hon som var typ 8 år för något år sedan känns det som..? I övrigt så är det ju dagen med stort D, det är match, och inte vilken match som helst utan sveriges premiärmatch i EM. JAG ska iallafall kolla =) .

väntar just nu på att mamma ska komma hem med pappa. hoppas de kommer snart..

Ni skulle veta hur det blåser ute, när jag cyklade från bussen så stod jag typ stilla, oavsett hur mycket jag trampade. Jag skojar inte. Det var hemskt!

nu ska jag äta en glass och dricka typ 3 liter vatten ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0