Materialist javisst!

Vet ni hur svårt det är att hitta bra musik när man vill, men inte vet vad man letar efter..? Det är sjukt svårt kan jag säga er..!

på fredag blir de åland med brudarna , mycket kul ska det bli =) . you rock!

nu ska jag ta en dusch och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig .
idag finns ingen ambition att skriva känner jag ..
som den materialist jag är så måste jag bara säga att jag kommit på att jag vill ha en ny mp3, min har ju dött . funderar på en ipod shuffle, någon som har någon åsikt om den? annars en vanlig ipod, som däremot kostar lite mer =/ .
så en kamera får nog vänta.. fast jag skulle ju inte klaga på ett nytt minneskort till den iallafall.. de ska iallafall övervägas ordentligt!

Nej nu är det dusch, och sen godnatt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cheri

Haha, skönt att vara tillbaka :D Vad gör du ikväll?

2008-06-05 @ 18:57:59
URL: http://cherrylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0