13-15 juni & hela jag är slut

Nu, har jag satt mig vid datorn ordentligt för första gången på typ hela helgen. Mycket bra gjort annika! jag är helt slut efter en hel helgs jobb kombinerat med nöjen.

i fredags så jobbade jag, mejeri & kassa till 7. drog sedan direkt upp (?) till bellman till jocke f där vi skulle fira Anna. Det var massa folk där och hur trevligt som helst :) . Drog dock tidigt eftersom jag skulle upp och jobba morgonen därpå. Men det var väldigt trevligt den tiden jag var där :) . Var hemma vid 11 och somnade på störten typ.

Lördag morgon blev lite seg eftersom jag som vanligt försov mig. Fick skjuts in som tur var och hann komma till jobbet nästan i tid . Emelie och jag på frukten och det var k-a-o-s. Inte vårt fel utan allt skylls på Saba som inte visste vilka varor som skulle vart. Summa summarum så hade vi i runda slängar ungefär 35 lådor av olika varor för mycket, som det sedan visade sig att de skulle till gränby. Massa kul.. not..!
Vi klarade oss ändå ganska bra så att det såg okej ut :) Jag slutade 4, och raceade hem och duschade, bytte om och kollade på fotboll för att sedan bege mig till Carro och Millan, som bor HUR FINT SOM HELST, jag skojar inte. Där var det fest och massa kul folk från jobbet. tog inga bilder eftersom min kamera inte vad med , men kommer nog få tag på bilder tror jag! =)  Drog sedan ut och hamnade på People.. av någon andledning. gillar ju inte stället men med sällskapet blev de kul! Lite segt för mig, Anna, Ramin & Tobbe som jobbade idag bara. lite slitna.
jobbade frukt i dag också, och får alltid den där superpaniken när det är en timme kvar, så nu kändes det som jag lämnade det jättefult på vissa ställen.. medans en del iallafall är jättefina :) imorgon är det jobb igen. kassa dock så det är ganska skönt = ) .

nu ska jag sova, för jag är så sjukt trött.
vad har ni gjort i helgen?



födelsedagsbarnet & Joakim, söta!
Lägg även märke till Kakan, Susanne & Jonas i bakgrunden ;)


förresten. på fredag är de midsommar, vad ska göras? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0