godmorgon

nu är jag vaken, och har varit det i över 2 timmar, vilket är ganska otroligt för min del. brukar vanligtvis inte vakna såhär tidigt när jag inte börjar jobba tidigt.

idag blir det jobb 13-21 . måste komma ihåg att handla lite efter jobbet också, eller på något sätt så måste jag hinna det. får springa sista halvtimmen med sökare o plocka ihop det jag ska ha typ.. (;

nu ska jag ta och äta och sen ska jag iväg till bussen, måste gå eftersom cykeln står kvar framme i bälinge. .jobbigt..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du rabatt när du handlar på jobbet eller??

2008-03-07 @ 14:29:38
Postat av: cheri

Usch ja :/ Jag fyller i september! :(

2008-03-07 @ 14:38:01
URL: http://cherrylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0