måndag? eller..?

ledig idag och jag har lite söndagskänsla måste jag erkänna. det blir lätt så när man jobbar massa dagar i sträck och när man sen blir ledig så slappar man bara. Då känns det som söndag oavsett vilken dag det är. Jag har iallafall uträttat lite grejer idag, har haft körlektion och köpt ny toning till håret. behöver lite omväxling känner jag!

Körningen gick jättebra och jag behöver nog inte så många lektioner till. känns riktigt bra att det börjar bli lite flyt i det hela nu.
Nu bestämdes det nyss att jag & jenny tydligen ska åka till gränby ikväll, hon måste köpa nya jeans och jag vill ha lite nytt fräscht i garderoben (:

måste göra mig klar. ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Malin

ah okej =) gud va bra =) jag ksa lfytta till malmö efter sommaren.. sen jobba där tänkte jag.. sen ta upp plugget efter nått år !

2008-03-03 @ 16:19:36
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0