nu är det klart.

min jobbvecka är avklarad, nu har jag 1 dag "helg" imorgon och sen sätter det igång igen. men det känns bra. har kommit underfund med att mitt jobb nog är väldigt rätt för mig, jag gillar service yrket, sen att det inte är världens mest glamourösa jobb struntar jag faktiskt i. jag har ett jobb jag trivs med, galet roliga arbetskamrater osv. vad finns att klaga på liksom?

sitter och funderar på bloggdesign. jag är verkligen inte nöjd med den jag har nu , A. har gjort en header till mig, som han nu påstår var dålig så jag får se om jag använder den. annars kanske jag pillar ihop någon eget. eller om någon annan är sugen på att leka lite fritt i ps?

ledig imorgon som sagt, men ska upp o åka halv 11 bussen in till stan för körlektion. har tänkt och försöka hitta några nya kläder också. nya byxor behövs samt kanske något kul nytt att ha på sig i helgen (:

Bus
Och gott folk idag det faktiskt så att allas vår kära Busan fyller 20
och lämnar då tonåren bakom sig!

Grattis

Kommentarer
Postat av: Malin

ja det var han :D vad jobbar du med då? :D

2008-03-02 @ 22:34:47
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0