Onsdag

Idag är det återigen dags för jobb, men det känns bra !
jobbar bara 5 timmar dessutom så det känns inte som någon större jobbig grej.

i övrigt så tar jag nog en lite tidigare buss till stan idag eftersom att det blåser så himla kallt ute och då är det närmare att ta 842an. Hinner då kika runt lite i stan, vilket känns bra. Ska kolla upp någon skoj present till Lina och sedan så ska jag kolla om jag kanske hittar något för mitt Gina present kort. (det har varit jättesvårt att hitta något) Ska även boka in min nästa körlekion som nog kommer bli en dubbel, och så måste jag och Michaela prata om halkbanan, nu måste vi ta tag i det ;) .

på lördag är utgången planerad och klar, det föras i Nyby och sedan blir det ner på stan. Blir nog käk hos Lundbergs låter det som också. MYS, eftersom jag är ledig på lördagen :)

Nästa lördag kommer A. hit. och då stannar han i typ 2 veckor, det gillar jag (= finns inget bättre än att veta att han är här hemma och så när jag är och jobbar, tiden går fortare och det är kul att komma hem . längtar och hoppas till hösten också, har lite dilemman vad gäller det, men vi får se hur det blir.

nu ska jag laga ihop någon lunch tänkte jag .
behöver en ny header, någon som känner sig manad?

Kommentarer
Postat av: linda

jag håller med dig, när man har presentkort på någon affär så hittar man aldrig kläder på den affären men sen när man inte har de så hittar man massor. konstigt de där;)

2008-03-05 @ 13:33:54
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Thomsson

Jonas fixar headers :d

2008-03-06 @ 14:54:14
URL: http://www.Thomsson.info
Postat av: Annika

linda
>> extremt sant!

thomsson >> javet ska kolla med han :)

2008-03-06 @ 18:19:25
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0