snart dags för en god natts sömn.

gud vad skönt det är att vara ledig på kvällarna ibland. även fast det är svårt att sysselsätta sig , jag skulle vilja ha mitt körkort klart så att jag kunde ta mig vart jag ville, och så skulle jag vilja ha A. närmare så att jag kunde umgås med honom om jag kände för det. men man kan ju som sagt inte få allt man önskar sig..

jag har beställt lite grejer från H&M ikväll, konstigt nog så hittade jag något, brukar inte göra det, 2 bhar, sovshorts och 2 tröjor. kanoners :) hoppas att grejerna kommer passa bara.

 


annars så är det nog dags att gå och lägga sig nu , jag behöver sova, har jätteont i mellangärdet typ. jag tror det är för att jag hostat så länge, musklerna eller vad man säger i magen är uttröttade.
något tips för att bli av med hosta?

sova nu, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Honungs-vatten/te mjukar upp halsen, funkar för mig!

2008-03-04 @ 22:20:51
URL: http://aamelief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0