söndag.

idag är jag extremt trött. jag är inte bakfull, iallafall inte så extremt, utan bara trött. vaknade vid halv 1 idag och det var skööönt att sova ut ska jag säga!

gårdagen var kul, vi käkade hemma hos emelie och förfestade, tog taxi ner på stan till typ 11, och gick in på krogen, det var mycket folk och det var roligt! träffade många kända ansikten! var väl hemma vid strax innan 3 och somnade skapligt fort.
är ledig idag och det är skönt det med.

nu ska jag kolla lite one tree hill tänkte jag. äta lite glass och bara vara allmänt seg (:


     

gårdagens outfit. inga vidare bilder men.

   

1. den enda bilden som ja lyckades fastna på . jobbigt att den blev sån när Emelie blev så bra :P
2. De andra 2 sötnosarna som var med.

andreas fastnade inte på någon bild, tråkigt nog.


nu är det dags att kolla lite one tree hill .
tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0