dags för promenad

nu har jag tagit mig ett varmt och skönt bad! hur skönt som helst =) . Nu ska jag ta mig ut och ta en promenad i det varma vädret, dock så blåser det fortfarande men om man går åt rätt håll så kanske man klarar sig.. eller så väntar jag till senare ikväll när det lugnat sig lite, och tar mig en promenix då.

i övrigt så ska jag faktiskt ta tag i och städa mitt rum idag, det behövs faktiskt. eller städa och städa, snarare så ska jag sätta in papper i pärmar och sortera lite saker osv. har även lite bilder som jag utlovat att ta och lägga upp här, bl.a. på jackan och så. vi får se hur mycket jag hinner med idag.

det får nog bli promenad nu iallafall. Är det någon mer som kanske varit ute i det fina vädret idag? Eller ni kanske inte har så fint väder idag? det var ju sagt att det skulle bli regn.

hörs senare

Kommentarer
Postat av: sabina

sv: jag har runt 2000 bilder på min och tycker att jag borde ha flyttats :p

2008-05-12 @ 15:41:50
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0