den ultimata partyplattan.

jag har varit dålig på att blogga nu i helgen jag vet.. men det hela beror dels på att jag är med Andreas, och dels för att det är så underbart väder att jag inte vill sitta inne. Nu blir det en kortis däremot.

igår skulle det vart bartömning på kåren, men vi struntade i det och satt här hemma några stycken istället. nice faktiskt!

idag så blir det fest, eller iallafall något liknande,. vi ska grilla , käka och umgås lite folk. vad som sedan händer får kvälen utvisa . jag kan nästa lova att kameran kommer vara med iallafall.

nu ska jag ut i solen igen, och äta ananas. hur gott som helst!

på återseende. hoppas ni har lika fint väder som mig!! =)

nu ska jag bara hitta en bra partyplatta.. någon idé någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0